Over Mediadokter 2.0

Een samenvatting van wat er op de leukste en beste Nederlandse weblogs te vinden is. Luister naar de rubriek Mediadokter 2.0 in het radioprogramma Live uit Lloyd op Radio Rijnmond (dinsdag tussen 14.30 en 15.00 uur).

3 september 2008

Chrome gelanceerd als Open Source


Chrome gelanceerd als Open Source

Door middel van een live webcast is gisteren de veelbesproken nieuwe browser van Google, Chrome gelanceerd. Chrome is te downloaden via de website van Google Chrome: http://www.google.com/chrome/.


Google presenteert de meest in het oog springende features zelf in een afschuwelijk stripverhaal.
[Bron: http://www.dutchcowboys.nl/,
Chrome gelanceerd als Open Source.]

3 reacties:

angeline zei

Hallo. Ik heb vandaag Google Chrome geinstalleerd- een mooie webbrowser. Nu heb ik alleen de volgende vraag:
werkt Norton Internet Security 2008 ook op Google Chrome?
Norton werkt wel op Internet Explorer maar nu wil ik weten of hij dan automatisch ook werkt op Google Chrome. Ik zie dat niks wordt weergegeven in een balk, die staat n.l. niet bovenaan bij Google Chrome zoals die wel staat bij IEplorer.

Weet iemand een antwoord op mijn vraag?

erik zei

Goeie vraag Angeline,
Ik heb wat rondgesurft, maar nog geen antwoord op je vraag gevonden.
Zodra ik iets gevonden heb meld ik het hier en bij Branie.

m.v.g. Erik

angeline zei

Ik heb nog ene vraagje betreft Google Chrome- ik heb gemerkt dat bij bepaalde website hij dingen niet weergeeft i.v.m dat er geen plug in aanwezig zou zijn- zo kan ik de webcam van de Wilhelminapier niet openen en ook bepaalde spellen kan ik niet spelen- Google Chrome geeft dan wel aan, dat de plug in ontbreekt maar hij geeft niet aan welke dat is en waar of hoe kun je de plug in downloaden. ik kan het ook niet vinden bij help.

Wie kan mij hierbij helpen?

B.v.d.