14 januari 2009

Legend of Zelda medley - A Capella en viool


Master Diwa de Leon vindt dat we naar zijn uitvoering van de muziek uit Zelda moeten luisteren. Nou, vooruit dan maar.


[Bron: http://www.flabber.nl/rss/alles,
Legend of Zelda medley - A Capella en viool.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten