Volgende maand komen er in de Entertainment Weekly, een Amerikaans tijdschrift, bewegende advertenties. Op hele dunnen lcd-schermjes worden reclames vertoond. Op ongeveer 12 cm2 wordt het herfst-programma van CBS gepresenteert. Pepsi betaalt mee aan de reclame en heeft een eigen commercial.
De reclame lijkt op de bewegende foto's in de Daily Prohet, de krant uit de Harry Potter boeken. De chip waarop de video’s staan is dezelfde als die in geluid producerende wenskaarten. Zodra de lezer de pagina openslaat, begint de video te spelen. Met een knopje kan verder worden geklikt. De lcd schermjes worden handmatig in de krant geplakt. Niet elke abonnee ontvangt een krant met bewegend beeld. Alleen in de hippe steden LA en NY verschijnt de advertentie in een oplage van slechts enkele duizenden exemplaren.
[Bron: http://www.dutchcowboys.nl/,
Bewegend lcd beeld in de krant.]
23 augustus 2009
Bewegend lcd beeld in de krant
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten