Geen MP3 Heffing
Ondanks huilebalkende Nederlandse artiesten en een vrij krachtige graailobby, komt er voorlopig GEEN heffing op mp3-spelers, harddisks en dvd/harddiskrecorders. Ernst Hirsch Ballin heeft, net als drie jaar geleden, weer een stokje gestoken voor deze absurde belastingmaatregel: “...Consumenten hoeven niet te vrezen dat mp3-spelers en dvd-harddiskrecorders fors duurder worden door een nieuwe heffing. Minister Hirsch Ballin (Justitie) wil het bestaande thuiskopiestelsel de komende drie jaar bevriezen...”
. Dit betekent uiteraard niet dat er niets aan de hand is, want er wordt wel gedacht over andere maatregelen, zoals het verbieden van downloaden, en: “...Als het kabinet instemt met het voorstel heeft de Tweede Kamer de handen vrij voor rigoureuze veranderingen...”
.
[Bron: http://retecool.com,
Geen MP3 Heffing.]
Geen opmerkingen:
Een reactie posten