Over Mediadokter 2.0

Een samenvatting van wat er op de leukste en beste Nederlandse weblogs te vinden is. Luister naar de rubriek Mediadokter 2.0 in het radioprogramma Live uit Lloyd op Radio Rijnmond (dinsdag tussen 14.30 en 15.00 uur).

25 januari 2011

The Google Story

Google is een onderwerp dat vaak terugkomt op DutchCowboys. Ik betrap mij er zelf ook wel eens op en dat blijkt uit het feit dat 90% van mijn posts met Google te maken hebben. In principe niet vreemd als je kijkt naar mijn vakgebied, maar het geeft wel aan welke rol Google speelt in mijn leven, en dat van vele anderen ter wereld.
Bloomberg heeft een mooie 'samenvatting' gemaakt van 48 minuten van hoe Google is ontstaan tot aan de CEO-wisseling die vorige week werd aangekondigd.
[Bron: http://www.dutchcowboys.nl/,
[VIDEO] Bloomberg: The Google Story.]

0 reacties: