Met de "Heaven on Earth" campagne wil Axe op een spraakmakende wijze haar doelgroep bereiken. Naast de TV-commercial waarin beeldschone engelen slechts fantasie blijven, blaast het merk de engelen in dit live branded content project echt leven in. Drie engelen nemen vandaag hun intrek in Heaven on Earth, een luxe villa waar het hen aan niets ontbreekt. Het enige wat nog mist is de ideale man. Op de site van Axe kunnen deze engelen via 7 video streams 24/7 gevolgd worden. Ook op YouTube kan het hemelse leven van de dames gevolg worden.
Axe is hiermee de eerste adverteerder in Nederland die livestreamt via YouTube en zelfs de eerste adverteerder in EMEA met een livestream in een YouTube masthead.
[Bron: http://www.dutchcowboys.nl/,
Axe 1e adverteerder die livestream op YouTube in Nederland mogelijk maakt.]
13 februari 2011
Axe 1e adverteerder die livestream op YouTube in Nederland mogelijk maakt
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten