Het Franse reclamebureau Dufresne Corrigan Scarlett heeft in samenwerking met creatief digitaal productiebureau MediaMonks een opvallend YouTube kanaal voor Desperados gelanceerd. Na een korte leeftijdscheck kom je als bezoeker op een huiskamer feestje, waar een slimme Facebook koppeling ervoor zorgt dat je op allerlei plekken je vrienden tegenkomt. Na een toast met de andere bezoekers, uiteraard met flesjes Desperados, breekt het echte feest los. Het speciale aan de interactieve video is het gebruik van de YouTube functionaliteit om het verhaal te vertellen: de volumeknop, slider en fullscreen button spelen een rol in de interactieve ervaring.
Het Franse bureau is verantwoordelijk voor het above the line concept, MediaMonks bedacht en produceerde de online campagne op: http://www.youtube.com/desperados
[Bron: http://www.dutchcowboys.nl/,
Virale hit voor Desperados op YouTube.]
11 april 2011
Virale hit voor Desperados op YouTube
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten