16 mei 2011

Bin Laden stuurde e-mail via usb-stick

Osama Bin Laden gebruikte een omslachtige, maar hoogst effectieve, manier om via de mail in contact te blijven met zijn volgelingen. Hij liet tussenpersonen en heen en weer reizen met usb-sticks met daarop getypte e-mails.
[Bron: http://digitallife.nl,
Bin Laden stuurde e-mail via usb-stick.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten